18 Mayıs 2015

Orphan Black s03e05:

Scarred by Many Past Frustrations

--- spoiler ---

.sarah'ı helena'nın yanına paketlemişler. ana figürü benimle savaşamazsın falan diyor. arkaları sağlam, koca ordu falan var. helena ile karşılaşmaları, bir miktar hücre arkadaşı muhabbetleri falan yaptıktan sonra kaçış planına geçtik.

.helena'nın kendisini yağlaması komikti aslında, kapıdaki bir demiri kırıp oradan kaçtı. sarah'a yardım eder diye düşündük ama hala inanmamış demek. en son hücresinden kaçıp bölgenin duvarında akrebi ile iç muhasebesini yaparken gördük kendisini, muhtemelen dönüp kurtaracak diyorum.

.bunlar haricinde pek bir olay da olmadı koca bölümde. cosima kendine internetten bir sevgili buldu da onla muhabbet ettiler. o kız da kötü falan çıkar herhalde. kendisi lost girl'in sevgili çıtırı. özlemişiz yeminle. tekrar başlasam mı ona hehe?

.paul vakti zamanında ya sarah ya helena arasında kalmış. baştaki anne karakteri sarah'a zarar vermeyeceğini söylüyor ama herkes kendince haklı. bir miktar yaptıklarından şüphe ediyor gibi görünüyor. bu sayede sarah yine kurtulabilir herhalde.

.dindar kızcağız sapıttı, kendini kaybetti. sarah'ın kıyafetlerinden giyip alkol aldı. evde dans falan derken eğlendiler iyi güzel ama sonra yığıldı kaldı. gözler kan çanağına dönmüş. aynı zamanda art da bizim çılgın erkek kardeşlerin birlikte takılmak istediği kadınla görüşüyordu. onun da gözler gitmiş.

.adamlardaki rahatsızlık neyse yattıkları kadınları hasta ediyorlar. o yüzden saç örneği ve not tutuyorlar herhalde. belki gebe bırakamama muhabbeti falan da olabilir ama kaç kez dedim bilmiyorum. allahın düz klonlama işi yani bu kadar atraksiyona gerek yok. özel güç falan olsaydı da böyle yan etkiler çıksaydı o zaman tamam derdim de şimdi ne bileyim çok da sardığını söyleyemem.

.ha bi de o dönen güvenlik kameralarına ayar oldum iyice. o kadar imkan var ama iki tane güvenlik kamerası koyamıyorlar. 

--- spoiler ---