1 Mayıs 2015

arrow s03e21:

Al Sah-Him

--- spoiler ---

.adamlar neler neler yapıyor, nasıl bu kadar saçmalıyor insanın aklı almıyor artık. bu sezon hiç aklıma yatmadı, oliver'ın ölümden dönüşü falan çok saçmaydı. bütün hikayeyi de bunun üzerine kurdular. iyice boku çıktı.

.geçen bölüm ne çabuk dönüştü, ne çabuk arrow olduğunu unuttu falan dediydim. üç haftada tam dönüştürdüler adamı. bu nedir allah aşkına? var mı böyle bir şey? hadi yıllar geçti desinler de yiyelim en azından, üç hafta ne lan?

.esas karakteri karanlık tarafa geçirtmece yapıyorlar. neymiş efendim ilkin kimliğini geçmişte bırakıyor sonra eskileri gömüyor. yaşadığı yeri yok ediyor. sonra da ver elini yüzyıllar...

.geçmiş hikayeyi bundan da anlatıyorlarmış ama hikayeleri beğenmedim, bağlamasını mı beğeneyim? bir de çinli elemanın çocuğu da bu şekilde ölmüş, en son burnu kanıyordu. o kadar aşısı maşısı var ama bir tane yanlarına almamışlar demek.

.nyssa mıdır nedir? bu hatun hakkaten iyilerden imiş, kılıncında virüsü saklayarak çalmış gitmiş. durduk yere niye buna yönlendirdi oliver'ı falan dediydim ama mevzu buymuş. laurel ile yakınlaşmaları da lezbiyen bir yere varacak diye düşündüm durdum niyeyse.

.oliver şehre gelir, şeytanın kızını yakalamak için diggle'ın karısını rehin alır. ufak çaplı bir dövüş falan derken işler hallolur. şeytanın kızını infaz ettirme meselesine gelinir sonra ama cartel şarkısındaki gibi "ama gereği yoook" der şeytan abimiz, tabi ikna edemezler ama sonra bombayı patlatırlar. oliver ile evlenecek, şeytanın karısı olacak imiş ilerde hehe.

.ha bir de ilk sahnelerde diggle diye birini öldürür mesela, verdikleri ilaçtanmış. adamın sadakatini falan sorguluyor ama oliver da artık göz kırpmadan adam öldürüyor. şimdi böyle abartıyorlar ? sezon sonuna normal insan olur bu oliver yine, aynı ölümden dönüş gibi. bokunu çıkartırlar. neyse insanın gıcığına gidince de fazladan kötülüyor olabilir şimdi çok da şey etmeyelim.

--- spoiler ---