27 Şubat 2015

the 100 s02e14:

Bodyguard of Lies

--- spoiler ---

.değişik işler oluyor bu seride artık, akış da pek hızlı oldu. en azından olaylar adım adım gelişiyor. esas karakterlerden bir kaçını görmemiş olmamıza rağmen iyi gitti.

.lexa lezbiyen çıktı, o kadar güçlü hatun tabi erkek altına yatmaz herhade hehe. bizim clarke da biseksüel miymiş yani? onu pek çözemedim. zaten içine düşecek gibi bakıyordu lexa sonunda öpücüğe geldi olay ve clarke karşılık verdi. dedim bir lezbiyen sevişmesi izletecekler ama şimdi kimseyle yakınlaşamam falan filan dedi. her türlü güzel oldu ya bunların aşkı da bir garip olur artık bilemedim. öyle eşcinsel aşklarına pek inanamıyorum ama lexa çok acayip bakıyor arkadaş.

.neyse asıl olay asit bulutu idi, dağ insanları bizim bellamy'e fena oyun oynamışlar. telsizini falan bulmuşlar. asit oranını değiştirdi sanıyor ama değiştirememiş. neyse ki son anda fark etti ve patlattı tankları yine savaşa tam gaz devam edebildik böylelikle.

.şimdi sormak istiyorum madem asit oranı bu kadar kolay düzeliyor, nasıl geri aldık diye fişek atabiliyorlar ki? adamlar fark eder ve gelir tekrar düzeltir. ha fark etmeden adamların üzerine su buharı falan mı atacaklardı yani? biraz saçma geldi bana ama patlama iyi oldu. bellamy'i tebrik ediyoruz.

.jaha elemanları biraz saçma sapan gidiyorlar. ışıklar şehri hikaye çıktı falan gibi gösterdiler ama bir şey çıkacak belli oldu. ne olacağı biraz belirsiz. diğer arkadaşlarını da almayacakları çok belli ama espiri yapan elemanın mayına basıp havaya uçması güzel espiri idi. mayın tarlasını sopa ile geçmeleri de biraz saçma oldu yine, hele hele hiç mi patlatmadan geçersin be arkadaş. olacak iş mi?

.raven yardımcı olan eleman ile sevişti. finn'i hepsi çabuk unuttu derken raven kendinden tiksindi falan filan oldu. iki dakka menüden asidin ph değerini nötrleştirdiler diye zafer sevişmesi yaptılar. böyle de güzel kafalar yaşıyorlar.

.dağ insanlarını fazla beceriksiz göstermeye başladılar. içerde saklanan gökyüzü insanlarını bulamamaları biraz saçma geldi bana, hele içlerinden on kişiyi öldürdünüz muhabbeti tutabilecek bir muhabbet. hala hepsi sessiz, çıkarın arayın zaten kaç kişisiniz?

.asit bulutu olmadan bir şey yapamayız kaçmalıyız dedi güvenlik görevlisi tip ama muhtemelen savaşacaklar, düzgün bir savaş sahnesi olsa bari şimdi o kadar adamın yürüyüşü bile o kadar düzgün değildi

.ha bu arada octavia muhabbeti de gereksizdi biraz. adam harcadın, insanların ölümüne göz yumdun muhabbetini yapmasınlar artık, bu bir savaş ülen, savaş.

--- spoiler ---