15 Ocak 2015

cesar 911 s00e05:

Chewed Out In Hong Kong

--- spoiler ---

.aslında enterasan ve güzel bir bölümdü ama cesar'ın kendini ısırttığını düşündüğüm için o kadar beğenmedim. tamam kasten kendini ısırtacak değil ama durduk yere ağızlığı olmadan saçma bir şekilde hayvanın ayaklarına dokunmaya çalıştı, o da ısırdı bunu. bir sürü kan akınca reyting oluyor mu demişler ne yapmışlar anlamadım?

.üstelik adam hong kong'da mekan açmış. sürü yapmış orada da, insanları eğitiyor. adamın enerji ta oralara kadar gitmiş. honk kong'da çinde değil sanki, bir acayip yer olmuş.

.bölüm sıralaması yanlış olabilir, natgeo uk sayfasındaki sıralamayı doğru kabul ettim başka yerde bulamadım.

.neyse olaylara gelirsek, yavru iken gözünü kaybeden korkak saldıran bir köpeğin meseleleri vardı. şimdi buna da takıldım hayvanı veterinere götürmeleri gerekiyormuş, arka ayakta problem varmış ama o kadar eğitimde, o kadar zorlamada daha kötü olmadı mı ayağı yani? anlamadım bir şey bu işten.

.ciddi saldırgan bir hayvan, hiç bir yerine dokundurmuyor. sahibi desen takmış göğüs tasmasını sürüklemeye çalışıyor hayvanı. devamlı ağızlıkla falan gezdiriyor. orasını burası delik deşik olmuş. anasını hastanelik etmiş. böyle manyak bir olay işte.

.derken cesar abimiz alıyor rehabilite ediyor. hemen arabaya bindirme tekniğini uyguluyor, daha sonra banyodur, dokundurmadır, havuzdur falan derken olayı hallediveriyor. tabi sonrasını bilmiyoruz ama köpeği adam ediyor. hayvan zaten çok korkak idi. sırf korkudan yapıyordu bunları, süper enerjisiyle de olayları hallediyor abimiz işte.

--- spoiler ---