11 Aralık 2014

the flash s01e09:

the Man in the Yellow Suit

--- spoiler ---

.sezonun en iyi bölümü şimdilik budur. reverse flash olayı iyidi hakkaten. kötücül doktorumuzun reverse flash olması garip oldu. zamanda yolculuk yapmış, geçmişe gelmiş falan filan bir şeyler olmuş olmalı. fena karışık bir hal alacak zaman paradoksları ile... diğer taraftan imdb bilgisinde / reverse flash diye iki karakterden bahsetmişler. biri doktor diğer baba dedektif... iyice karıştırıyorlar hadiseyi.

.yetmiyor annesinin ölümü sırasında iki tane ışık vardı diyor cisco, haklı da. biri kurtarmaya çalışıyormuş diğeri öldürmeye çalışıyormuş. kırmızı olan flash'ın kendisi mi? yoksa barry'nin babası onlardan biri mi? fena karıştırdılar. güzel karıştırdılar ama karıştırmak önemlisi çözüm kısmı olacak.

.bir anda apartmanın tepesinde belirdi reverse flash abimiz. barry yine günlük kıyafetleri ile canı çıkana kadar koştu ama yakalayamadı. güzelce dayağını da yedikten sonra ekibin yanına döndü.

.cisco ve ekibimiz reverse flash'ı hapsedecek bir mekanizma yaptılar. takiyon bilmem nesini de yem olarak kullandılar. hop yakaladılar falan derken cevap alacağım ulan bundan kısmında işler karıştı. alet çökmeden önce nasıl içinden çıkıp doktorun ağzını burnunu kırdı onu pek anlamadım.

.olaylar zaman çizgisi içersinde şöyle gelişmiş olabilir. flash üzerine yapılan çalışmalar sonunda aktarımı bulmuştur. daha da geliştirip kendini flash yapmıştır, şimdiden de kıyafeti hazırdır. o kadar hızlıdır ki geçmişe yolculuk yapabilmektedir. artist artist konuşmalar da bundan ileri gelmektedir. bakalım açıklamalar buna yakın olabilecek mi?

.ilanı aşk meselesi de tam zamanında yapıldı. hadi ilanı aşkını ettin falan da kucakta karşılamak nedir lan? barry'nin yerinde olsam süper hızla çakardım bir tane. ayıp denen bir şey var. hadi herkese karşı ayıp kısmı amerikalı geleneklerince değildir diyelim de çocukluk aşkına saygısı olmaz mı bir insanın?

.daha önce aynı evde yaşadığın insana aşık olmanın sakıncalarından bahsediyordum. buna cevap verdiler, aynı ev olayından önce de aşıkmış bu kıza, ondan dolayı sakıncalı tezimizi bir miktar çürütmüş oldular da bunca sene söyleyemedim edemedim demek biraz salakça tabi.

.firestorm mudur nedir? onun hikayesini hiç bilmiyorum ama tipler böyle miydi? güzel yapmışlar bu kısmı amma velakin neden kafa gidik onu çözemedim. neden beni arama dedi onu anlamadım. madem kafa o kadar gidik niye flash'ı kurtardı? bunlar hep soru işareti ama doktor söz verdi, elemanı getirecek geri. kafayı düzeltsinler bir süper kahraman ekibi olsunlar. adamın jet motoru var daha ne istiyorlar? tomorrow people'dan sonra motor taktırmış.

--- spoiler ---