19 Aralık 2014

the 100 s02e08:

Spacewalker

--- spoiler ---

.finn'i öldürdüler lan. o kadar meseleyi kapattılar ki kurtarabilseler çok saçma olacaktı belki ama ölümünü çok iyi yaptılar. en azından saçmalamadan, çok da bunaltmadan olması gerektiği şekilde güzel bir ölüm nasip ettiler. clarke'ın elinden ölmek de iyi oldu yani yoksa canını okuyacaklardı.

.tabi bu durumda neden liderleri durumu kabul etti onu pek anlamadım. yapılması gereken yapıldı dedi ama herhalde sevgi değerine kıyasla bunu demiş oldu. öldürmek zordu hakkaten. clarke sen neymişsin be hatun diyorum.

.gelişinden uzaydaki görüntülere tekrar geçtik, raven ile muhabbetine dönünce dedim buna mı meyletti ama böyle bir saçmalık yerine 100 elemanın içine neden katıldığını anlatmış oldular. olay raven'ı korumakmış. elemanın kalbi temiz ama kızlar için sınır tanımıyor resmen. raven için dünyaya düşüp, clarke için katliam yaptı ve öldü. genel olarak karakteri güzel tasarlamışlar bu açıdan bakınca.

.ilk çırpındılar tabi, yok şöyle yapalım yok böyle yapalım. finn baştan kendini teslim eder diye düşündüm ama akıbeti duyunca o da zor geldi. kaçtılar genel kamptan ilk kurdukları kampa, orada bunları sarınca finn teslim oldu artık. başkalarının başına bir şey gelmesini kabullenemedi. son zamanlarda öleceğinin bilgisini almış mı neydi bilmiyoru ama her sanhede ağlamaklıydı eleman.

.kendileri yargılayıp öldürsün meselesi fena değildi aslında. marcus'u da salıvermişler bu şekilde. aslında niye saldılar onu pek anlamadım. birini mesaj için yolladıydı de yoksa bu adamla takılmaya mı başlamış? öyle bir his oldu bende. kumandanınızı yakından tanırımı üstüne basa basa dedi de, neyse işte.

.lincoln olaylara güzel açıklık getirdi. yamyamlıktan yerliliğe geçmiş ordan da kıyafetlerle iyice adama benzemiş. ölmediğine sevindik. baştan beri esas karakterlerini öldüremezler diyordum am finn ile yanıldım. hele jaha'yı bu kadar öldürmeyip de finn'i öldürmeleri de çok fena oldu. tebrik ederim ne diyeyim.

.dağ adamlarımıza hiç gelemedik, oradaki meseleler de pamuk ipliğinde gidiyordu. kemik iliği meselesinde ne olduydu? bir sonuca varmışlar mıydı? yarım mı kesmişlerdi? unuttum ama kalan bölümler yeni seneye kaldı artık. bu dizi de araya girdi görünüyor. bu aradaya yeni bir dizi atmak şart oldu.

--- spoiler ---