4 Aralık 2014

supernatural s10e08:

Hibbing 911

--- spoiler ---

.adamlar kendileri sıkılmış bence, tipler öyle geldi bütün bölüm. şerifler toplantısı falan zaten ne ayak? yetmiyor üstüne o toplantı ile ev sahibi şerifin vampir arkadaşları şenlik yapmaya geliyorlar.

.herhalde önceki bölümlerden akılda kalan tipleri toparlamak için bir hikaye uyduralım demişler böyle bir şey çıkmış. vampir falan da baydı, bu kaçıncı vampir hikayesi işte. hep de aynı muhabbet dönüyor artık. ayıp ediyorlar.

.genel konu itibariyle güya mühürle ilgili araştırma yapıyorlar, harflerin adamlarından bir bilgi edinemiyorlar. sonra bölüm bitiyor, mühürün etkisi olmadan vampir avladım kendim gibiydim diyor. arabaya binerken de kolunu tutuyor. yalan mı yine? ne oldu şimdi? ilerleme sıfır nerdeyse.

.castielsiz bölümleri yayından kaldırsınlar diyeceğim ayıp olacak, üstelik castiel hikayesini de iyice bozdular. crowley nerde? castielden sonra hatta belki aynı düzeyde sağlam karakterimiz nerde? anası geldiydi, oradan devam etsenize, öldürseler ya bir sürü insan. peşlerine falan düşseler ya?

.şu saçma bölümü yapmak yerine crowley ile ilgili saçma bir bölüm yapsalar ne kaybederler? eskir mi crowley abimiz? ne düşünüyorlar sormak isterdim ya on sezondur bundan yakınıp on sezondur izlettiklerine göre ne diyeyim bilmiyorum. 

.birine canavalar var diye açıklama keyfini bile öldürdü adamlar. bilmeyen kalmadı artık nerdeyse. o kadar çok canavar var ki hehe.

.kafa kopma sahneleri de çok özensiz idi. hele yerde yatan kafa çok kötü duruyordu. diğerleri yine çok görünmüyordu ama teknik olarak da savsaklıyor abiler.

--- spoiler ---