9 Eylül 2014

h+ the digital series s01e14:

The Gates

--- spoiler ---

.simona kim? madonna kim? italya hikayesine geri döndük. olaydan iki yıl sonrası çiftlikte bir bölgede sterilize yaşayan implantlı biri var. yaralı eleman için peder kapısında kul köle oluyor, göz yaşı döküyor ama bir şey yapmıyor.

.şimdi virüs yayılmasını buna mı bağlamışlar? ne alaka dedirttiler? tahtadaki krokiden de nereye vardı ne anladı ben anlamadım. içerden biri mi çıkmış bunu yaralamış? ya anlatamadılar ya benim kafa çok dağınıktı artık bilemiyorum.

.implant menüsü ile takılsınlar diyordum, bu bölüm ilk dakikalar bol bol gördük de bir sürü kod akıyor, oralar biraz sallamasyon olmuş sanki. bir de niye el hareketleri gerekiyor mesela? nasıl olsa beyinde değil mi? şekil olsun diye yapmışlar sanki.

--- spoiler ---