10 Temmuz 2014

true blood s07e03:

Fire in the Hole

--- spoiler ---

.hayli dandik bir bölüm oluyor derken alcide'i öldürdü mallar. kek gibi öldürdüler yine kötü oldu sayılır ama esas karakter harcamaları enterasan. üstelik sookie salağı tam sevmiyorum ben bunu diye bill'e içini döktükten sonra yaptılar. herhalde yine birlikte olsun diye böyle bir şey yaptılar ya o da saçma olur.

.neymiş kendini yem olarak kullanacakmış da şudur budur. ekip hemen geldi temizlediler. sadece bill'e kalmış olsa bir şey de yapamayacaktı. iyi güzel oluyor derken dağ gibi alcide gitti hehe. kaslı vücudu ile yürek hoplatamayacak artık, bir kısım kadın izleyiciyi kaybetmiştir eminim hehe.

.neyse eric olayına da ayar oldum. neymiş fransız bir kıza çakıyormuş da vakti zamanında sçemesi gerekmiş pam'i seçmişmiş. ulan sen nasıl süper güçlü vampirsin, umursamaz olsan bile adamlar nasıl seni yakaladı? nasıl bu kadar aciz olabildin? bir de şimdi mi aklına geldi bunun hesabı? kendine virüs bulaştırmış mı ne yapmış mal. ölüp gidecek...

.guru olayı komik idi, sarah diye tipe tekrar döndük, olaylardan uzaklaşmış idi ama gitmiş yine başka bir şeye yamanmış. peşinden gelenler var. japon abileri nerden çıkardılar? o şirket nedir tam bilmiyorum ama bakalım artık. 

.şimdiki zaman meselesi de enteresan geldi, hem gurumuz hem de lafayette'miz ile aynı şeyi söylettiler. lafayette'nin kafa çekmelerini ne diye izledik bilmiyorum ama yine de bunun içindir herhalde. eşcinsellik de koyalım istemişlerdir. eleman koyacak dedim de, sadık çıktı. ne koyayım abime?

--- spoiler ---