16 Nisan 2014

supernatural s08e07:

A Little Slice of Kevin

--- spoiler ---

.hikayeye can geldi diyelim, yine de tam olmadı ama idare edeceğiz. castiel geldiği yetmez gibi, gizemi ile geldi yine. gizemin içinde sevgili carter (stargate sg-1 ya da sanctuary'nin sevgili magnusu diyelim) yer alıyor olması da iyidi. kadın hala yaşlanmamış görünüyor enteresan tabi. melek üst otoritesi midir nedir? sam ve dean'i izleyip rapor veriyor, ajanlık yaptırıyorlar. orada iyi bir şey çıkar mı bilemiyoruz.

.elçi meselesinde hafif saçmaladılar, chuck emmiyi bir kaç kez diyecektim, dedim mi bilmiyorum ama adamı resmen unuttular. doğru düzgün öldürselerdi bari ama bin tane karakter yaratınca bazılarına böyle haksızlık ediyorlar demek. vakti zamanında iyi karakterlerden idi. şimdi kevin o öldüğü için elçi olmuş.

.bu ölünce diğeri elçi olur meselesi ne kadar geçerli? crowley kevini bununla tehdit etti de neden öldürmedi gitti iki saat işkence yaptı. süreç mi geçmesi gerekiyor nedir? metatron mudur nedir, daha önce de geçtiydi sanki. onunla ilgili bir şeyler mi dönecek? bir şey anlamadım o kısımdan.

.neyse asıl dandik olan kısmı araf'ın kurtuluş görüntüleri idi. yok efendim portal varmış da castiel başaramamış da dean kafayı takıyormuş buna falan filan. son anda castiel ceza çekmek için orada kalmaya karar vermiş, olaya bak şimdi. senaristleri mi değişti nedir anlamadım ama sekizinci sezonda ciddi boşluklar var bence.

.anası ile kaçan kevin meselesi, çıkarılmadan çatır çutur harcanan şeytanlar, şeytanların mekana dalmalar falan hepsi fazla uyduruk kalıyor artık. ha bir de ne tabletmiş arkadaş, castiel cartel gibi kanatlarını açar iken yarısını yanında götürdü. o da olmadı.

--- spoiler ---