7 Nisan 2014

supernatural s07e22:

There Will Be Blood

--- spoiler ---

.vampir babamız gelecek sezon görüşürüz dedi hehe, av sezonu mu? dizi sezonu mu? kendi bilincine mi varacak dizi ne yapıyorlar böyle anlamadım. o kadar iyi karakter getirip yine iki kişi ile devam ettirme ısrarlarını anlamak zor. bundan sonra bu değişir diye beklemiyorum ama şimdi bobby'de delirdi gitti.

.yine günü bizim oğlanlar kurtaracak, crowley'i yakaladı dick. bir tek onun kanı mı oluyordu? elli kere dediler ama ben bu öldürme formülünü bir türlü anlamadım. hem diyelim öldürme yolunu buldular adamlar yine süper güçlü, nasıl bu kadar basite indirgiyorlar anlamak zor.

.sezon sonuna leviathan meselesini bitiriyoruz allahın izniyle. dick'in o muhteşem gülüşünü çok özleyeceğiz ama şimdi bir tek crowley kanı gerekiyor idi. salak baştan vermedi şimdi bunlarla uğraşacaklar. kemik memik bir şeyler de gerekiyordu ya onu bulurlar herhalde.

.final için o kadar parlak bir bölüm olmadı diyebilirim. en azından finalleri pek güzel oluyordu. bu sezonu sönük kapatıyoruz. her bir şeyleri yapınca böyle sapıtıyorlar demek. castielsiz bu iş olmuyor. geri gelsin diyoruz.

.şişko aptal amerika göndermeleri doruktaydı bu bölüm, yemeklere katkı maddesi ve komplo teorileri ortalıkta hep dolanır ama adamlar ona da girmiş oldu. üstelik sağlıklı beslenmeye, doğal gıdalara doğru bir mesaj çakmış oldular. şimdi sanki bu tarz beslenen insan yokmuş gibi besinleri değiştirerek tamamen başarıya ulaşacağını düşünmesi biraz komik olmuş. tabi ekmekte bile var ulan dersek yapacak bir şey yok ama yine de mesajı öyle fazla bariz buldum.

--- spoiler ---