2 Nisan 2014

supernatural s07e17:

The Born-Again Identity

--- spoiler ---

.evet castiel döndü sonunda ama hemen paketlediler yine, neden devam etmiyorlar bu abiyle anlamak zor. şimdi meg hastanede castieli mi hazırlayacak? orada biraz hatlar karıştı. ortak çıkarlar olan biri olarak meg bizimkiler yardım edecek gibi görünüyor da zaten o olaylar hem tekrar idi hem de ne alaka meg yani? babasını çabuk unutmuşa benziyor.

.sam elektro şok yiyor ama bunlar arabanın orda muhabbet ediyorlar falan, oraya da uyuz oldum ama sonuçta castiel düzeltemiyormuş durumu o yüzden pek bir önemi kalmadı. yine de eskiden olsa daha iyi toparlarlardı bunları.

.şimdi olay içinde olay akıl hastanesinde kızın tekinin hayeletini çıkarttı, böyle yerinden hikaye yapmaları fena olmadı. devamlı yapadurdukları bir şeyi yapmış oldular. eksik etmediler yani. sam ölüm döşeğindeyken bile hayalet avlar yani hehe.

.aslında düşündüm de hayal kırıklığı oldu castiel'in bu hali. tamam sam'i kurtarmak için bunu yapmak zorunda bıraktılar ama yine de yeni geldiydi. başka bir şey düşünebilirler idi. hem neyin yerini değiştirdi ben onu da anlamadım. sonuçta sam'in hatıraları ile ilgili bir meseleydi. hatıralar böyle kırmızı renkli ışıklar gibi mi aktarılıyormuş? ruh değil, luciferlik bir şey değil. kafes ile ilgisi de yok, yani olmamalı. hadi olsa bile tüm bunları lucifer yapıyor olamaz.  senaristlerin de kafası karışık gibi.

--- spoiler ---