16 Mart 2014

The Originals s01e16:

Farewell to Storyville

--- spoiler ---

.her şeylerini anladım kabul de bu marcel elemanı neden rebekah ile ayrılmadı şehirden onu anlamadım. evimi yuvamı aldılar falan diyor iyi güzel de hem ne şansın olabilir? hem bırak şansı baştan rebekah ile birlikte kaçmamış mıydınız? ne oldu da ayrıldınız arkadaş? tümden karakterler çıkmasın diye saçmaladılar gibi oldu. hani sonra dönecek de komplo falan yapacak vesaire vesaire...

.aile bağları meselesi dokunaklı oluyor ona şüphe yok. klaus'un öldüremeyeceğini de baştan beri biliyorduk da iki elinde ölümcül silah varken elijah nasıl sonunda kalbine saplanan taraf oldu orası da zorlama oldu. üç süper güç bir mezarlıkta sıkışır ama pek bir şey olmaz hesabı gibi oldu. ortalığı yıkıp dökseydi ne bileyim. hem bunlar niye uçamıyor diye düşünüyorum hala true blood'la mı karıştırıyorum nedir?

.neyse tamam uçup kaçmasınlar ama daha iyi bir prodüksüyon beklerdim. klaus ders vermek için yapmış olsa bile bu böyle. sürgün edilince diziden yine çıkmış oldu belki yine arada döner ama rebekah'a şimdilik veda etmiş olduk. marcel'de aradan pörtleyecek demek.

.davina meselesinde de ıkına sıkıla ilerliyorlar. şimdi bu kız hala güçlü mü? neden güçlü diye sormak istiyorum. diğer kızlar zaten canlandı. hasat olayı tamamlandı, güç müş varsa çok saçma. öyle var gibi davrandılar ama bir şey olmadı daha... ataları küstürmüş, bunalımlara girmiş yine yataklarda baldırı çıplak şekilde takılıyordu. öyle de devam eder herhalde.

.elijah ve klaus şehri yönetecek, gelinen nokta budur. çocuk olayına devam edecekler herhalde. şimdilik kurt kızımız uzaklarda ama gelir yakında.

--- spoiler ---