8 Mart 2014

supernatural s06e14:

Mannequin 3: The Reckoning

--- spoiler ---

.evet sam aniden delirmedi ve işleri uzatacaklar. araya da yan konular serpiştirecekler. hele bu sezon pek hayalet hikayesi de yapmamışlardı. sonunda ona da geldiler. o kadar yaratıkların anasıdır, cennet içindeki iç savaştır, araftır maraftır derken yaptıkları konuya gel.

.kadınlar günü civarında bir kadın ile dalga geçen serserilerin ölümüne sebep olması ve bu kadıncağızın intikam peşinde geri gelmesi. intikamcı ruh hadisesi yani. kemiklerini yakınca da yok olmadı çünkü neden? kardeşine böbreğini vermişmiş. hehe olaya gel, al sana çıkmaz bir yer derken böbreğinden cam battı.

.şimdi kendi mi batırdı? yoksa kazada mı battı ne oldu? ben çözemedim o kısmı. kendisi batırdı ise neden yaptı? inanmıyordu bile çok saçma oldu. kazada olduysa yine saçma uzaktaydı ya da kardeşi kendi kendini yok etmiş gibi oldu. öyle de garip bir hikaye oldu yani.

.diğer tarafta lisa ve ben, dean'in uydurmalık ailesinde işler karıştı. ben kandırırak çağırdı bunları, birlikte olmaları için ama tabi olmadı. sadece sezon aralarında normal aile olabilirim diğer türlü dizi akması lazım diye açıklasa ben'e daha inandırıcı olurmuş. neyse artık belliydi zaten bitirmişlerdir umarım bu meseleyi de.

--- spoiler ---