7 Mart 2014

supernatural s06e13:

Unforgiven

--- spoiler ---

.öh ettirdiler. baştan beri kendileri diyor buralarda durmamalıyız hafızanı kaşımamalıyız falan. yok efendim kurtarmalıyım, yok efendim işleri ben batırdım. sonra yok efendim sen haklıymışsın. ulan tehlikeli dedi azrail abi, daha ne desin? castiel uyardı, tüm bunlara rağmen bizim oğlanlar yine batırdı ortalığı.

.üstelik şimdi ruhsuz sam insan kurtarmaya çalışıyor ama diğer taraftan ısırıldı diye insanları öldürüyor pek saçma geldi bana. hadi diyelim gerçekten tedavi edilemezler madem öyle neden garantiye almıyorsun? kafaları uçurmuyorsun? sonuçta diğer şeylerin yaratığı öldürmediği belli. bu da olmadı yani.

.neyse hepsini geçtik, sam'in işleri batırmasından sonra intikam peşinde koşan bir yaratığımız peydah olmuş. ne diye? işler karısı meselesine nasıl geldi? o kadar lafı edecek kadar insan ise kızları ne yaptı? ne bileyim hiç olmamış yani.

.bir de bölüm sonu sam yığıldı kaldı, cehennem ateşleri sardı etrafı. muhtemelen hatırlayacak da bu kadar çabuk olacağını tahmin etmiyorum. bakalım yine de göreceğiz.

--- spoiler ---