5 Mart 2014

lost girl s04e02:

Sleeping Beauty School

--- spoiler ---

.yine saçma sapan işler ve yarım yamalak çeviri. paralel evrenlere kaçmış bo'muz ve peşinden kurdu geliyor. bir tane elemandan yardım almaya gittikleri sırada, yok o başkasıymış da asıl kadın yardım edecekmiş falan filan, kadın da çift taraflı oynuyormuşmuş da fişmekan. kadın bu arada defiance'den tanıdık bir sima.

.neyse bunlar trene bindiler, bo trenden atladı. bakalım ne kadar uzatacaklar bu meseleyi. bir de tamsin, araba kazasından sonra yeni yaşamına geçmiş. oyuncuyu değiştirecekler herhalde. şimdi büyüme sürecinde ve son olaylardan haberi vardı hatırladığım kadarıyla, hatta bo'yu sattıydı falan.

.bir de başımıza hale kenzi meselesini çıkardılar, artın onla uğraştırıp dururlar. kenzi'nin fae muhabbeti inanılmaz saçma. elinden ışık çıkartıyor diye bağımlı gibi bir şeyler satıp duruyor. neyin kafası bunlar merak ediyorum. ne gerek varmış anlamadım. kenzi de bir şeyler peşinde idi en son sanki ya hatırlayamıyorum. neyse artık olduğu kadar.

--- spoiler ---