31 Ocak 2014

supernatural s05e01:

Sympathy for the Devil

--- spoiler ---

.bobby'yi yatak ettiler. tekrar yürüyemeyecekmiş. şimdi bu adamın içine nasıl şeytan kaçtı arkadaş? sam dean gibi dövme değilse bile kolye molye bir şeyleri yok muydu? hani dedim lucifer mi geldi? böyle şeyleri takmadan ele geçirdi falan ama o da melek olduğu için rıza ile iş yapabilmeli ki öyle yaptılar.

.şu durumda bobby'nin içine nasıl şeytan kaçtı ben anlamadım. üstelik hiç üstünde bile durmadılar. çok saçma geldi bana. hem mikail'in kılıncını bulmak için yapmaları da hoş olmadı.

.amma velakin dean neden özel bunu iyi açıklamış oldular. mikail'in aracısı imiş bedeni. bunca zaman ölüp ölüp dirilmesinin de böyle bir manası mı varmış? en idare edilebilir bir mana ama tabi izin vermesi gerekiyor sevgili meleğin gelmesi için, dean de hayır dedi meleklere. o sırada castiel çıktı geldi allahın izniyle. ölmüş kendisi baş meleğe kafa tutarken ama sam ve dean'i de luciferden kurtaran güç onu kurtarmış.

.orada bir yerde tanrı var yani hehe. neyse lucifer olayı da hoş olacak gibi. doğrucu bir melek. tanrısını çok seviyormuş ama o onu yüz üstü bırakmış. yaratmış olması kukla gibi oynayacağı anlamına gelmezmiş. evladı ve karısının acısını çeken adamı böyle ikna etti ve oyuna dahil oldu.

.dean'in sıkkın mevzularından gına geldi, toparlasın kendine gelsin ya da bıraksın olayı mikaile. bir güzellik yapar arada dean gelir falan ya da bilinci açık olur öyle bir numara yaparlar. meg'in geri gelmesine de uyuz oldum. nasıl geri yollanmıştı bilmiyorum ama eğer sam'in gücü ile yaptığı da cehenneme geri yolluyorsa ne anladım ben o işten. lilith falan ölmemiş olması gerekir. meg'in ölümüne bakmak lazım da not edelim sadece.

.bu arada giriş müziğini duyduyduk sanki ama tekrar not edeyim bakılacaklar listesine.

--- spoiler ---