16 Ocak 2014

misfits s05e08:

episode eight

--- spoiler ---

.dizi sona ermiş, altyazılardan öğrendim. sevgili çevirmen kardeş de pek duygulu son yazılar yazmış uzun uzadıya. yani ilk kadrosu çok daha iyidi orası kesin ama her türlü gideri vardı dizinin bitirmeseler iyidi. hele finalde öyle yarım yamalak olması hiç hoş olmamış ama çok da kötü konuşmayalım.

.uçuş kaçış görüntüleri falan çok karikatürize idi ama alex'i gaza getirip üstüne atlayıp havada buna kayması pek komikti. finn ıkınarak kurtardı ama tabi kurtulması mümkün mü öyle hehe.

.neyse asıl problem zaman yolculuğu meselesiydi ki bunu ikinci kadrosu ile yaptılardı sanki, kaçıncı sezon bilmiyorum ama zenci eleman devamlı zamanda yolculuk falan ediyordu. hatta ondan önce ilk kadroda görünmez elemanda da benzer bir hikaye vardı sanki. yani eğer böyle tekrar niteliğinde sallayalım dememişler ise zaman yolculuğu hikayesi çok kötüydü.

.hele bir sürü karakteri öldürmeleri ve dizinin bitmemesi, lan öyle şaşırtmaca mı olur işte dönecek geçmişe düzeltecek. niye çocuğun o psikopattan olması gerekiyor ben onu anlamadım. bebek güzel diye mi? nedir yani mantığı onu çözemedim. tabi geçimşteki kendine mesaj atma olayına da eğilmek lazım ama pek bunları düşündüklerini sanmıyorum.

.neyse günahı ile sevabı ile bitirdiler işte, hüzünlü oldu. saygı ile anıyoruz. ellerine sağlık.

--- spoiler ---