20 Aralık 2013

supernatural s02e22:

All Hell Breaks Loose: Part 2

--- spoiler ---

.iki yerine çok uyuz olduğum için pek beğendim diyemiyorum. geri kalan kısmı iyidi ama öncelikle bu zenci askerimiz ne ara beyin kontrolüne kavuştu? ava'nın gücü geliştirdiği anlamda mantıklı idi biraz olsun. bu adam bildiğin süpermen gibi bir şey idi. bu şekilde gelişememeli idi. aynı mantık akıl oyunları yapan tip için de geçerli idi. şimdi ava şöyle böyle dedi diye açıklama yaptılar ama hiç de yenir yutulur gibi değildi. o noktada işler bitebilirdi. saçma devam ettirmiş oldular.

.sammy meselesi de uyuz edici idi. eleman gidip gelince kötü mü oldu yani? ölümden dirilenler kötü oluyor ise dean için niye böyle bir şey söz konusu değil. yüzde yüz sam' mi gelen diye soruyor mesela. yüzde yüz dean mi peki? tamamiyle düşünmüyorlar herhalde anlamadım bir şey.

.neyse sarı gözlüm öldü, iyi de konuşmalar yapıyordu. tam da dean'i harcayacak idi ama sevgili baba  cehennemden sürünerek çıkıp geldi. fena olmadı buralar. vedalar biraz daha iyi olabilirdi sanki ama cennete gitti kendileri...

.sevgili colt emmimiz büyük işler yapmış. cehennem ağzı gibi bir yer yapmış. hapsetmiş tipleri. şimdi demir raylar bozulduydu bakalım dönüp düzeltecekler mi? bir de pentagram şeklinde ray yapmış da bunca sene kimse farketmemiş mi? bir tek ash farketmiş, o da hakkın rahmetine kavuşmuş. ellen ölmemiş bu arada, nasıl hayatta kaldığını anlamadım. şans mans dedi, 15 dakika çıktım dedi o kadar.

.sonuç itibari ile bir yıllık süre aldı dean, şimdi bunun peşinden koşturacaklar. genel hikayemiz dean'i kurtarmak olacak tekrar. iyi de tekrar olması iyi hissettirmedi bana. bunun yerine on yıllık süre verip on sezon sonunda ölse çok daha iyi olabilirdi. neyse izleyeceğiz artık kaçarı yok.

--- spoiler ---