15 Aralık 2013

Dragons: Riders of Berk s02e07:

Worst in Show

--- spoiler ---

.alvinin şu tünellerden ejderha gönderme planını böyle saçma bir yere getirdikleri için uyuz olduydum ama bölüm kendi içinde takım olmaktır, rekabettir mevzularında güzel bir mesaj veriyor idi. ha bir bakıma o da uyuz amma velakin bizim fishleg'ın meatlag'ını kurtarmaları ile sonuçlandığı için pek bir beğendim.

.yani suyunun suyunu pek bir beğendiğim için pek bir beğenmiş oldum. koyun atmaca olayı da güzel imiş. gelip yanında duruyor koyunlar. orası süper, köpek gibi davranmalarına zaten bayılıyorum.

.salak ikiz kardeşlerden ziyadesi ile bıktım ama aynı ayar devam ettiriyorlar. allahtan bu sefer eğittikleri küçük ejderhalar gibi bir mesele vardı da o kadar uyuz olmadım kendilerine. hele kafadan dalma meselesi işe bile yaradı. o derece...

--- spoiler ---