8 Kasım 2013

Wolverine and the X-Men e01:

Hindsight: Part 1

2008 yapımı imiş, çizgilere bakınca daha eski sanmıştım. üstelik konusu da filmi ile benzer başladı. belki x men hikayesi tamamen budur bilemiyorum ama biraz bayat geldi. yapacak bir şey yok, elde ne var ise seçip izliyorum şimdilik. vakit öldürsün yeterlidir, tabi keşke hd versiyonu olsaymış. çamur gibi görüntüyle izliyorum, allah affetsin. marvelden bir başka çizgi film diyelim işte, genel olarak belli. beklenti belli, karşılık belli. idare eder yani.

--- spoiler ---

.sevgili koca beyinli charles ve yine düşünce gücü bulunan diğer sevgili kadın ilk bölümde bir saldırıya kurban gidiyorlar ve x men olayı dağılıyor. ardından yine insanlar ile mutantlar meselesi oluyor ve mutantları toparlıyorlar. sevgili wolverine'e yardım eden insanları bile tutukluyorlar.

.kendisi yangından kızı kurtardığı için insanlar buna yardım etmişti. sonra insan buna yardım etti diye tutukladılar. bunun üstüne de insanları kurtardı sevgili wolverine... yanında tüylü mavi büyük dostu ile birlikte.

.tabi ortada x men'den eser yok. rogue meselesinin karışık olacağını belli ettiler. logan olarak muhabbetleri varmış. buna hoşlaşıyormuş ama bırakıp giden bir tipmiş de kalbi kırılmış öyle uzar gider mesele bakalım.

--- spoiler ---