14 Eylül 2013

NextWorld e01:

Future Life on Earth

--- spoiler ---

.ilk bölümüymüş bu, arada bir sürü yerde tekrarlar var idi. daha sonraki bölümleri izlediğim için bu bölüm tekrar sandım ama diğerleri tekrar imiş. bundan puanı düştüm artık diğerleri ile uğraşmayayım. bir de zaten ufak tefek girmişler konulara. yok uçmalı kaçmalı gelecek, yok göktaşı, yok su kaynakları, yok şu yok bu. fazla konu fazla hızlı geçilmiş.

.yüzen kentler meselesi güzeldi, fena değildi. adamlar uğraşıyor gelecek için. bir de kaldırımlara kalabalık yerlere üzerinde gezinmek ile elektrik üretecek bir sistem tasarlamış biri, onu beğendim. pek bir değer verdiler mi bilmiyorum. biraz yarım yamalak izledim ama bu iki mesele aklımda kaldı.

.yok oturduğun yerden ofise görüntü yansıtmalar, yok efendim yok yerden tasarruf edecek gökyüzünde yapılar. yok su altında giden araçlar falan hepsi fasa fiso idi bence. ilk bölüm şişkin görünsün diye yığmışlar da olmamış işte. hem sonra bir çoğuna ayrıntılı bir şekilde girdiler. aynı görüntüleri kullanarak üstelik, çok ayıp idi.

--- spoiler ---