6 Ağustos 2013

falling skies s03e10:

Brazil

--- spoiler ---

.daha kötü bir final bekliyordum ama yine de fena olmadı. ilkin beklenen şaşırtmacaları yaptılar. sonra anne ve çocuğunun ölmediğini zaten biliyorduk, onu da yaptılar en son ama kızının süper güçleri konusunda pek bir bilgimiz yoktu. bu en güzel kısmıydı finalin.

.karen karşılaşmasında daha uzun dialog ve sonunda öldürmeyeceğini tahmin ediyordum ama karen'i devreden çıkardılar gibi. tabi tutup tekrar hayata döndüremiyorlarsa ya da klonlamadılarsa falan filan.

.volm meselesinde bu tarz şüpheler var idi. karen de onlar hakkında uyarmış gibi oldu ama adamlar tam olarak işgalci bir güç değil de espheni ile savaşmaya ant içmiş fazla artist bir topluluk gibi bir şeyler imiş. espheni dedikleri de ırkın ismi imiş bu arada, ben hani o bölgedeki liderin adıdır falan sanıyor idim ama bu şekilde de sezon bitiminde anlamış bulunduk.

.yanlarında köstebek muhabbetini daha fazla uzatmayacaklarını umuyorum, hala yaparlarsa sıçıp batırırlar. doktor kızımızı da kurtardıklarına göre anne ve çocuğundan mı şüphelenerek geçirecekler bölümleri bilmiyorum. üstelik böyle süper kızı espheniler niye bıraktılar acep diye de sormaları lazım.

.tom fazla fevri hareket etti, süprizini söyletmeden karen'i halleti ya bunu da çok uzatabilirler sonra. işte kendi insan direnişleri bir yandan, diğer yandan volmlar iyi midir kötü müdür? arada karşılaşmalardır. arada sevgili arkadaş volmlusu (ismi çok karışık şimdi). öyle gidecek anlaşılan. finalden önceki bölümler kadar kötü değildi ama çok da iyidi diyemeyiz.

.ha bu arada finale daha fazla para harcayalım diye daha az konuşma daha çok aksiyon var idi. aksiyon sahneleri hafiften aksıyordu ama çok kötü değildi. olayların hızlı gelişmesi gereken bölümleri sona saklamalarını anlıyorum da ne bileyim, bir yerden sonra çok da iyi hissettirmiyor bu insanı.

--- spoiler ---