26 Ağustos 2013

Built for the Kill s06e01:

lion

--- spoiler ---

.görüntülerinin büyük kısmı hd değil idi. hd kanalda böyle işler insanı üzüyor. o yüzden denk geldikçe izlemiyordum sanırım şimdi hatırladım. yine de görüntüler fena değilmiş, en azından içerik olarak fena değilmiş.

.avlanmayı öğretme açısından bir impala görüntüsü vardı. dillere destan, bir yavru böğrünü yiyor. diğer yavru boynundan indirmeye çalışıyor falan. böyle acayip bir görüntü işte. benzer şekilde, domuz yavrusunu yakalıyor getiriyor anne aslan. yavrulara bırakıyor, yavrular yakalayamayınca kaçıyor falan. öldürmek için değil de sadece eğitim amaçlı işler çok garip.

.avlanmaları zaten pek hayvani, üstüne çarpıcı çekimler de yapalım demişler. zürafayı devirdiklerini göremedik ama saldırıları fena idi. daha sonra zürafa ayağı kayıyor, bacağını kırıyor ve bir karış suda boğuluyor. aslanlar yiyor sonra haliyle. tabi ama aynı zürafa değildir herhalde. ya da o kısmı kaçırdım bilemedim.

.gece filin tekini indiriyorlar, pek güzel çekememişler ama görünmüyor bir şey. tepesine çıkıp boynunu ısırmalar, dizlerinin arkalarını ısırmalar. deviriyorlar ve hüpletiyorlar. helal olsun aslanıma tabi de işte diğer tarafta yavrum yazık da denebilir, bilemedim.

.bizonlar ile aşık atmaları, gençlerin yaralanmaları. yavruları ezmeleri falan pek bir duygusuz anlatıyor sunucu. aslan yavruları hiç ölmesin tabi, daha sonra başımıza yırtıcı kesilecek diye insan öldürür mü? ya vejeteryan olursa?

--- spoiler ---