17 Temmuz 2013

continuum s02e10:

Second Wave

--- spoiler ---

.olayları karıştırıyorlar da hepsini takip edebildiğimi söyleyemem. bu eshergiller daha da ileri gelecekten mi gelmişler? ne ara bunu açıklamışlar idi. ben yeni duydum. neden insan toparlıyorlar bu belli değil. amaçları alec'i doğru yola getirmek mi yoksa yoldan çıkarmak mı? kellog bu durumda ne yapacak, hangisi iyi hangisi kötü o belli değil.

.terörist meselesi de garip oldu. saçmaladılar idi ama oğlan destekli çıktı, tabi buradan geleceğin değişmediğine götürmüşlerdi bizleri. sonradan mı düzelecek anlamı çıkıyor buradan? ben manalı pek bir şey çıkaramasam da olayları beğendim. tabi kierayı anlının çatından vuracağını düşünmediydik.

.travis'in bilgisayarını da aktif etmiş oldular. bunu nasıl fark edemdi alec onu anlamadım ama bu her şeyi daha kötü yapmayacak mı şimdik? bir bu eksikti hakkaten. işleri karıştırmak için yapmış oldular.

.alec'in sevgilisi meselesi de klasik bir mesele. alec öğrenince sıkıntı olacak muhtemelen kellog olayları fark etti, gidip konuşacak sonra da alec'i kötülüğe sevk edecek tarzında bir şeyler göreceğiz.

.kiera dahil hiç birine güvenmiyorum artık, geleceğin anasını ağlattınız. yeter artık... ha tabi gelen geçen bu kadar kolay geliyorsa geçmişe o zaman az bile insan gelmiş diyebiliriz.

--- spoiler ---