18 Haziran 2012

the legend of korra s01e10:

Turning the Tides

--- spoiler ---

.tenzin ustayı daha çok iş üstünde gördük, pek bi karizmatik geliyor bana kendileri. bir çocuğu daha oldu elemanın. dünyaya hava bükücü üretiyor resmen. hava bükücü ürertim merkezi yazmalılar. neden son hava bükücü bunlar onu anlamadım. aang olayın vehametini görüp çoğalsaymış ya, neyse...

.pek bi hareketli idi, dövüş sahneleri pek hoştu. bölüm sonu polis teşkilat başkanı sert demir bükücü kadınımızın güçleri alındı, ölmüş edasıyla.

.korra ile yakışıklı oğlan arasında yakınlaşma muhabbeti çeviriyorlar ya beni korkutuyorlar a... girmeyelim hiç onlara olmaz mı? korra pek bi pasif idi bu bölüm, pek bir şey yapmadı. millet daha çok dövüştü onun yerine. 

.sonuçta amon şehri ele geçirdi gibi göründü, tabi general yolda falan. bu arada generalin sesi ne alaka anasını satayım. geniş çeneli bir adam yapmışlar çıkan ses oğlan çocuğu sesi. böylesini de görmediydik hiç, yakıştıramadım.

--- spoiler ---