23 Mayıs 2012

sgu stargate universe s01e15:

Lost

--- spoiler ---

.pisikolojim yüzünden midir bilemedim ama geçmek bilmedi koduğumun bölümü. olaylar aslında heyecanlı falan filan ama iyi akıştıramadılar sanırım. devamlı karakterlerin geçmişlerine gitmeler falan insanı kasıyor baya. ha çavuşun babası falan görülmesi gereken bir tip ona bir şey diyemem ama ne bileyim kasıldım kaldım.

.sonuç olarak son seferde gezegende kalan takımdan sadece çavuş şans eseri kurtuldu. diğerleri başka bir gezegende kaldı. destiny de tekrar ftl`ye girdi a... galaksinin ucundan çıkacaklar imiş. şurasını anlamıyorum, galaksiden diğerine giderken nasıl bunlar karınlarını doyuracak, ışıktan hızlı mızlı gitse ne olur a..., inanılmaz mesafeler var.

.her halde hepsine bir açıklama falan yaparlar zamanla, ayrıca 3 kişi geride kaldı, onların hikayeyi bölmeyeceklerine göre bir şekilde kurtaracaklar demektir bir kaç bölüme, geminin kontrollerini ele alacaklarını ya da o son dakika gemiyi çevirmeleri ile yetişeceklerini düşündüm ama ters köşe oldu, güzel de oldu aslında.

--- spoiler ---