21 Mayıs 2012

sanctuary s02e09:

Penance

puanları bölümlere eklerken bu seriye giriş kısmı yazmadığımı fark ettim. aslında spoiler içinde biraz bahsetmişim ya neyse buraya da toptan bitirdikten sonraki izlenimlerimi yazayım kısaca. bilim kurgu izleyeyim de çamurdan olsun denirse izleniyor, güzel bölümleri nadir, vasat bölümleri daha çok ve cidden çok dandik bölümleri de var. esas oğlana bir türlü alışamadım, hala da iyi hatırlamam kendisini. amanda tapping için izlenebilir tabi ona lafım yok ama bir sg-1 ile uzaktan yakından alakası yok serinin. görüntüler ve animasyonlar çok aksıyor idi, yeşil ekran kalıntılarıdır. mekan çekimleridir bir sürü kötü görüntü var idi ya neyse işte çok da şey etmeyelim.

--- spoiler --- 

.tam olarak hangi bölümde bıraktım hatırlamıyorum. ama dönüş için seçtiğim bu bölümde sg-1`dan denyılı tekrardan görme şerefine nail olduk, bölüm sonu havaya uçurdular ama yine de kadroları kombine edip edip yidiriyorlar. güzel lafımız yok.

.hayli kısır bir seri aslında, ellerinde baya malzeme var ama bir türlü iyi kullanamıyorlar. bu arada magnus-carter yani amanda tapping bu seriye başlamadan önce stargate serilerini izlemediğim için hiç böyle aynı carter gibi oynamış gibi gelmiyordu bana. herhalde ona giden tek bir karakter var, hep aynı zeki çok konuşan , lider, çözüm üreten triplerini uygun buluyorlar.

.bunun haricinde diğer karakterler de insanın sinirine dokunuyor ara ara ama işte nasip yapacak bir şey yok.

--- spoiler ---