In Space, No One...
--- spoiler ---
.gerçek alien hikayesi bu diye çok beğenmişler herhalde. güzeldi lafım yok ama diğer hikaye de ilgi çekici ama alien'i evcilleştirme olayını nereye götürürler bilemiyorum.
.şimdi zaten alien ile göz birbirine girdi, bu yaratıklar da birbirini yiyormuş, aslında normal ama yine de garip geldi.
.prodigy oğlanı bu olaydan çok önce haber almış ve gemiye sabotaj düzenlemiş. tamam sabotaj falan olabilir ama bir geminin rotasını değiştirememe gibi bir seçenek olamaz. uzayda herhangi bir şekilde bunu başarabilmeleri gerekir. birisi bilinçli yaptı tamam ama yine de önlemi olması gerekirdi.
.sırayla hepsi öldü, zaten nasıl öleceklerini bildiğimiz için süpriz olmadı ama şu parazit ve böcek olayı sıkıntılıydı. bölümden sonra kaşıntı tuttu öyle iğrenç yaptılar. neyse ki kediyi falan göstermediler. insaf ettiler.
.sayborg abimiz felçli iken zengin japon kadın tarafından sayborga çevrilmiş, ona can borcu şeklinde işlerini yapıyor sanırım. şimdi de adaya dalmak için gerekenleri verecekler, adaya geleceğini bildiği halde ortalığı karıştırırsa kötü olur.
.zaten sentetik esas kızın olayına eğilmeleri gerekiyor ama bilemiyorum artık.
--- spoiler ---