10 Şubat 2023

servant s04e01:

 Pigeon

--- spoiler ---

.bu kızın özelliği ortaya çıkmamış mıydı? neden hala uzak davranıyorlar ben anlamadım ya da yine unuttum. evsiz ordusunu alıp götürüp bunu yakalamaya çalıştılar, güzel çekiyorlar, araba içinde korku filmi çektiler, son anda kuşlar kurtardı, kuşlar neden kurtardı? onu tabii ki bilemiyoruz.

.azrail gibi bir şeydi kendisi, sonra baş kaldırmıştı. ben böyle hatırlıyorum, acayip arkadaş, arabanın camına kadar gelip sana bir şey yapmayacağız gel falan dedi, bu da ortalığı ayağa kaldırdı. arabanın içine duman girerken neden havalandırmayı kapatmadı, tamam araba kullanamıyor olabilir ama bu kadarını da mı yapamıyor?

.diğerleri dışardaydı, son anda geldiler. kadını sakat bırakmıştı, güya ona şirinlik yapacaktı ama o da tepkili, kız gitsin diye yapıyordu, veledi kapıp kaçmak için en son hareketi yapmıştı ama kendisi düşmüştü, velet kızdan ayrılırsa ölecek, bunu anlatmış olsalar bu kadar sıkıntı olmayacaktı.

--- spoiler ---