28 Ekim 2019

supernatural s15e02:

Raising Hell

--- spoiler ---

.izlemişim, yazmayı unutmuşum. aradan günler geçmiş. ne izlemiştim ki? kasabayı karantinaya almışlar. içerde bir kadın karantinayı geçmiş. sonra onun ölümünü izleyerek falan başladıydık. onu da aramaya tekrardan insanlar giriyordu da hayaletler ortalığı basıyordu. hayalet avcıları devam ediyor böylece.

.rowena ve ketch yardıma geliyor. hadi rowena çağrıldıydı. ketch nerden çıktıydı? ölmemiş miydi? ne olduydu? şimdi en son vurularak yolcu ettiler. bir bölümlük mü getirdiler? arada sokup çıkaracaklar herhalde böylece.

.rowena ve ketch yakınlaşsın demişler. analarından sonra böyle mi devam ettiriyorlar. bunların anaları niye bu adamla takıldıydı, onu da buradan sormak isterim.

.bu arada tanrı ve kız kardeşi uzak diyarlarda takılıyorlar. tanrı omzundaki yara ile zayıf düşmüş. kardeşi de mekandan ayrılıyor gibi. nereye gidecek ne yapacak? bunlara yardım mı edecek? tanrı olayını bok etmeseler bari.

.tanrı ve sam yarası arasında bir eşzamanlı olay var. onu da bir yere bağlamak için vurgulayıp duruyorlar. sıkıntı çıkaracaklar ama henüz yazmadık ne olacağını diye bekliyor gibiler.

.eski peygamber eleman bunlara yardım edecekti, organize olmuş ruhlar. karın deşen abimiz de bunu fark edince işler zora girdi. tam bu elemanı harcayacaklardı ki, odaha özel aletlerle falan daldılar. ruh hapsedici alet. yani tam anlamıyla hayalet avcıları oldular.

.sonra bu eleman cennete de gidemiyor, cehenneme de dönemez. dünyaya salalım bari dediler. bu ruhlar dünyada intikamcı ruh olmuyor muydu? delirene kadar mı olacak? o kısmı sanırım kaçırdım ben. kusura bakmasınlar.

--- spoiler ---