15 Nisan 2018

the terror s01e09:

The C the C the Open C

--- spoiler ---

.sonunda birbirlerini yediler, ne zaman yamyamlık başlar diyorduk finalden bir önce başladı. ölüsünü yediler ama yine de iğrenç bir görüntüydü. açtım yedim türküsü söylettiler. cesur bir adam olsa hickey'i öldürürdüm ama açtım ve yaşamak istiyordum dedi. goodsir bu akdar aç nasıl dayanabiliyor?

.bazıları hastalıktan geberiyor, diğerlerine niye bir şey olmuyor? kaptan mesela? goodsir hadi öğrendi ve yemedi, belki eskiden de az yemişti ama ne bileyim saçma biraz. belki kaptanlar konserve yemiyor muydu neydi? hiç girmiyorlar bu mevzulara.

.hickey'nin sevgilisini bıçaklayıp sonra yemesi iyidi yahu. şu eşcinsel lobisi bu diziye hiç uğramamış. yani yine eşcinsel var, zaten o kadar erkek arasında kesin olacaktı da bu adamı bu kadar kötü göstermeleri bir harika olmuş. adam sinsi, yamyam ve gay. daha ne olsun ki?

.kaptan ve ekibini tongaya düşürmeleri de hoş olmadı. neden kaptanı kaçırdılar onu da çok anlamıyorum. martı zaten yok muydu? diğerleri de denize gitmeyi düşünmedi mi? bu oyun nedendi? gemilere dönelim muhabbetine mi?

.hepsi gemilere dönecekler, su eriyor ve birlikte kurtulacaklar ama ölenler kalanlar ve idamlıklar meselesi olmasın diye bir anlaşma falan mı yapılacak? mevzu ne olacak şimdiden bilemiyorum. gerçek hikayesine dizi bittikten sonra bakmak lazım.

.cengaver abimiz, tek ayağı kesilmiş zat kendini yem etti. çatalları vücuduna sardı. yaratığın boğazında kalacak. güzel fikirdi aslında. coğrafya olarak neredeler bilemiyorum ama yollar ikiye ayrıldığı vakit, adam haritaya geçidi işaretledi. suyu görüp sevindi diye mi böyle oldu? geçidi bulduysa kime nasıl haber verecek? sonradan bunların haritaları ortaya çıkmış mıdır? oralar da belirsiz. sevindi mevindi, sonra öldü. gününü yaşadı, iyidi yani. kaptanla vedalaşmaları da iyidi.

.bundan gerisi ağır sohbetler, devamlı dramlar. bir de sakalları doktor yamağı sevdiği elemanın ölümünden sonra taşlara yattı kaldı. ölümü falan bekliyor herhalde. hepsi ayrı bir türküyü okuyor.

.en başında niye sandalları çekiyorlar? suya varınca onla kurtulmak için mi? erzak için olması saçma geliyor bana. sırtlarına yüklense daha kolay olur yani. muhtemelen suya ulaştıkları vakit kurtulmak içindir de, ülen suya ulaşacağınız garanti mi? buzun ortasında sandal ile ölüp gidiyorsunuz. neyse ki birbirlerini yiyorlar.

.ikinci kaptanı da unutmayalım, eleman baya acı içinde öldü. neyse ki öldürülmeyi istedi. bedeni ile adamları besle dedi ama beslemediler. güzelce sardılar ettiler ama belki dönüp yerler artık bilmiyorum. niye çiğ çiğ yiyorlar onu da çok anlamıyorum. ateş yakmak mı zor? dikkat çekmek mi istemiyorlar? mevzu nedir ki tam olarak?

--- spoiler ---