8 Temmuz 2017

bloodline s01e12:

Part 12 

--- spoiler ---

.adamı bildiğin boğdu öldürdü. bu kadar çabuk öldüreceklerini beklemiyordum. bundan sonra ne olacak? danny öldü, geriye kimin öldürdüğü kaldı. uyuşturucu meseleleriyle mi devam edecekler?

.danny oğlanının aile toplantısındaki son konuşması harikaydı. annesine en çok da sen yalancısın, sinsisin dedi, hepinizden nefret ediyorum demeye getirdi. evde hiç güvende hissetmedim dedi. şimdi siz de boku yediniz, hepiniz güvende değilsiniz dedi. toplamda para için yaptı ama sanki ailesini cezalandırmak için yapmış gibi, öyle bir çılgınlık ki maşallah diyor insan.

.ölümü biraz çabuk oldu, john kafayı yedi. öleceğini de biliyorduk. belki anlattığı son sözler itiraf sözleridir onu da bilmiyorum ama nerde nasıl öldüğü belli değildi. ilkin ölü gibi gösterdiler. teknede yakıyor gibiydiler, sonra yeni hayata devam edersin gibi konuştular. belli ki öyle bir şey yok. laf olsun diye demiş.

.elemanı ortalık bir yere bırakacak, malları yakacak. nasıl bir tezgah kuracak da bundan paçayı kurtaracak onu bilemiyorum. bütün gerginlik john üzerinde olacak şimdi.

.danny'nin sevgilisi vasıtası ile john'u test etmesi de bir harikaydı. adamın kaldığı yeri bildiğini biliyor, john'un da haberi oluyor. kapısında telefon açıyor, tam o sırada öldürmeye gelen adam geliyor. gram ses etmiyor. sonra danny manyağı nasılsa silahlı adamı deniz kabuğu ile öldürüyor ve aile toplantısına geçiyor. iyidi yani.

.kevin'ın bir işe yaramaz tripleri çok kötüydü. salak silah çekiyor ama bir şey yapamıyor. danny en azından bu konuyu biliyordu. john sürüklerken falan da gülüyordu. öldüremez zannetti ama öldürdü lan, hakkaten şoke ediyor insanı.

.anasına bıraktığı mektupta ne vardı bilmiyorum ama az bile o kadına, beter olsun demekten kendimi alamadım. aileleri mahvoldu iyice. başlarına bir hal gelmesin diye yaptıkları her şey karman çorman oldu. marco falan mı yakalayacak john'u adam şimdiden bir sürü şeyi sezdi. rayburn mallarından uzak duruyor. meg'e süper havalı bir şekilde postayı koydu. iyi güzel de sonraki sezon ne olacak? üçüncü sezon ne olacak? garip hakkatten, konuyu bitirdiler şu an.

--- spoiler ---