11 Ocak 2016

jessica jones s01e13:

AKA Smile

--- spoiler ---

.neyse ki kilgrave olayını uzatmadılar. trish'i alıp kaçarım tadında bir olay yaratalım dediler. bir nevi alternatif senaryo ama öyle gelişmedi olaylar. kilgrave'in babası jessica'yı da etkisi altına alacak bir güncelleme yapamamış demek, bundan emin olmadan babasını niye öldürdü onu da anlamadım ya neyse...

.her şeyi olabilir ama tuttu jessica'ya sardı kendini ve öldü gitti. kilgrave kötü adam karakteri açısından çok zayıftı bence, arada güldürdü. bir tek o kısımları beğendim, geri kalanlar karın ağrısı gibi oldu.

.kırılmaz, yenilmez, yutulmaz tip beyninda pompalı patlayınca kendinden geçmişti. travma yaşıyor ise patlamadan nasıl kurtuldu bu eleman diye sormak istiyorum? ondaki basınç daha mı azdı neydi? 

.neyse artık asıl olay jessica'nın tutup bu adamı hastaneye götürmesi. haliyle iğne falan yapamadılar. daha önce hiç hastaneye falan da gitmesi gerekmedi anlaşılan. bizim daredevil'in hemşiresi de beyni şişince omurilik sıvısını gözünden aldı.

.bu hatun böyle işlerden kaçıp gelmişti yine gitti özel güçlülere yardım mı etti? daredevil ile ortak bölüm falan mı yapacaklar bilmiyorum ama kulvarları pek farklı diziler. tamam gerçekçiliktir, iyi kötü muhabbetidir anladık ama jessica jones nere daredevil nere.

.hem bu acayip fantastik, diğeri o kadar değil. daha gerçekçi fantastik ne bileyim. hiç benzetemedim dizileri birbirine ama birbirlerinde isimleri ve şimdiden oyuncuları geçiş yaptı.

.daha iyi olabilirdi ama beklediğim kadar kötü bitmedi. bakalım sonraki sezona ne olacak? jessica kahramanlık işlerine bulaşacak mı? konu bu mu olacak? yardımcı olarak keş tip de sülük gibi yapıştı zaten, sezon böyle bitti. kahraman olsun da kurtulsun ekşi suratlı.

--- spoiler ---