9 Ocak 2016

jessica jones s01e12:

AKA Take a Bloody Number

--- spoiler ---

.kırılmaz tipin baştan beri kilgrave'in kontrolünde olması şaşırtmacası iyidi de ülen nasıl olabiliyor yani ne diyor? kontrolümde olduğunu fark ettirme, çok samimi konuş falan mı diyor? affettim açıklaması falan baya iyidi aslında, gerçek zannettik ama değilmiş. nasıl oldu şimdi?

.neyse iki süper gücün dövüşmesi iyidi. tüm diziyi böyle yapsalar, hiç senaryo, dram neyin katmasalar daha iyi olacakmış. o kadar saçma sapan iş oluyor ki bayıyor resmen. şu keş tipin dramı, ikiz kardeşlerin dramı hatta trish'in anasının dramı falan bana çok geliyor.

.hadi ikiz kardeşler komikti, öyle çeşni niyetine yan karakter katmışlar iyi tamam da diğerleri çok gerdi beni. ağır akan diziyi öldürüyor resmen.

.trish'in anasının olaylara dahil olması da güzel gelmedi. elindeki dosya neydi tam anlayamadım. sarışın dedektif salağına ilaç temin eden doktor ile ilgili ise jessica ile de bağlantısı varmış. diğer türlü kilgrave ile bağlantısı olacak, jessica'nın ismi geçti ama orada tam ne oluyor anlayamadım. dikkatim dağınık idi hehe.

.kilgrave kardeşimiz etkisinin zamanını ve mesafesini artıracak metodlar arıyor. babasını bu yüzden öldürmemiş. dinlenmesine izin vermeden çalıştırıyormuş. odaklanamıyorum dinlenmem lazım derken adamın elini blendıra sokturdu falan baya gergin anlardı.

.böyle salak salak güya kilgrave'i ararken, test ettiği konser alanını falan bulmuşlar iken eleman zaten bunları baştan beri dinliyormuş. onu öğrenmiş bulunduk. bizim jessica'nın ne kadar salak olduğunu da anlamış bulunduk.

.üstüne kırılmaz tipin kafasına pompalı sıktı. şimdi kafaya sıkınca ölüyor mu? zarar görmüyor ama şok mu alıyor? madem öyle patlamada niye bir şey olmadı? nasıl yani dedik ama ölmediği bariz diyorum. ölürse çok saçma olur, zaten o zenci karakteri diziyi sırtlamış. jessica falan halt etmiş.

--- spoiler ---