29 Haziran 2015

Under the Dome s01e02:

But I'm Not

--- spoiler ---

.olmadı ya, ikinci bölüme matrix hikayesini bozdular. tekrar kubbeye geri döndük. o kadar olay da sadece atraksiyon niyetine yapılmış oldu. bir arıza falan mı çıkacak nedir? yumurta da yok oldu? bir sürü meteor düşmüş de tek sağlamı bu yumurtaymışmış. allahtan kubbet dışından bir hareketlilik gördük de hala ümidimizi koruyoruz.

.bir de hayal mahsülü karakterler olarak gösterdiklerini düşündüğümüz iki tip de esas hikayeye dahil olacak gibi? kraliçe arı misali değil miydi bu kadın? başları değil miydi? melanie ne olacak şimdi? yumurta kırıldıktan sonra göremedik onu. saçtılar dağıttılar...

.bir de hepsinin tam anında kestiler, buradan devam edecekler mi bilmiyorum ama sanal gerçeklik geçişleri falan da çok kötüydü. her birini hikayaye bağlı tutmak için çeşitli saçmalıklar yaptılar. barbie'nin bebeği olacakmış. joe amcasını affedecekmiş bıçaklandı diye, junior da evini yakacakmışmış. oldu...

.julia'nın melanie'e inanma meselesi de komikti. bir bıçakla mı güven testi yaptın yani kadıncağız. yumurtayı almış gitmiş, babasını öldürmüş, değişik halleri var. zaten ölümden döndü ne bileyim, jim arada mantıklı şeyler söylüyor. tutup yumurtayı kıran da abimizdi, onu tekrar iyi yapacaklar bu gidişle.

.tamam kasabadaki yapay hikaye de çok saçmaya bağlamıştı ama şimdi ne olacak? her biri için bu kadar name yapıp yumurtayı kırıp da kozadan çıkmak nedir yahu? sezon bitti gitti gibi oldu. ben anlamadım bu işten birşey.

.hele hele kubbe içi erzaklar yeterli değildi, birbirlerini yiyeceklerdi. nüfusu azaltacaklardı ne bileyim o hikayelere geri dönmüş oldular. bunlar olmasın diye çıkış yolu arıyorlardı ama olmadı bir türlü.

.yine bu uzaylıların insanları adam etme muhabbeti vardı biraz, belki oradan devam ettirirler bilmiyorum ama şaşırtmaca yaptılarsa beğenmedim. şurdan sonra da toparlanmaz gibi geliyor bana. iyice sıçacaklar sanki bu sezon, hayırlısı bakalım.

--- spoiler ---