11 Ocak 2015

american horror story s04e11:

Magical Thinking

--- spoiler ---

.iki kat hızlı izledim, çabucak bitti. ne bileyim bu sezonu gözden çıkardım. ne olacağını merak ettiğim için izliyorum. olayların yavaşladığını düşünmüş olmalılar ki himym'dan elemanı getirdiler. kukla rolünde de bizim down sendromlu kızcağız var. yani baştan katmış olsalar yine bir hareket getiriyorlar ama yine de bir yere kadar.

.kafayı yemiş bir kuklacı, karısını ve lezbiyen aşığını öldürmüş. üstüne siyam ikizleri ile sevişti, olayları uzaktan takip eden zengin psikopat oğlan da buna tuzak kurdu. kuklayı kaçırdı ve şantaj gibi bir şey yapıyor. herhalde kızları ikiye ayırmaya falan çalışacak. ne gariplik olacaksa artık.

.jimmy'nin elleri nasıl gittiğini gösterdiler. hemen kanmış salak oğlan, babası geldi yemek yedirdi falan adam kötü karakterden iyi karaktere geçecek iken kafaya kurşunu yedi ama yine de gider ayak bir şeyler yaptı. jimmy için iki polis öldürdüler, tekrar hapse gitmesini engellediler. eller zaten gitmiş, tek el diye anlaştı ikisini almış, mal hepsi yahu.

.polis baskını şu bu hengamesi içersinde cüce kadının cesedini gösterdiler. tam o sırada keltoş da itiraf ediyordu. elsa beynine sıkıverdi ve bölüm orada bitti. hani böyle bir şey olacağını beklemiyordum ama yine de bir şey olduğu yok.

.yeni kuklalı sihirbazımız, elsa'nın sirki satacak olması, jimmy'nin elsiz hali. siyam ikizlerinin azgınlığı falan derken hiç de bir şey olmuyor aslında. psikopatın intikamı acı olacak gibi, belki elsa ve ekibi cesetleri toparlayandan intikam falan alacaktır bilmiyorum artık. bir kaç bölüm kaldı, hayırlısıyla bitsin artık. 

--- spoiler ---