31 Ekim 2014

arrow s03e04:

The Magician

--- spoiler ---

.hafif baydılar, elli tane konu söyleyip her birini takip etmemizi bekliyorlar. çindeki hikayeden henüz bir şey anlamış değilim. eski bölümlerde gördüğümüz sarışın japon tipi öldürmek için uçak düşürtmeye çalışmış falan filan, adada da uçak düşmesin diye kastırıyorlardı. o kadını oliver kurtarmış yani. o ne olmuş yani?

.sara (sarah diye yazıyordum sanırım, sara imiş), ölünce ortalık bozuldu iyice. katili malcom dediler, o zamanlarda thea ile eğitimdeydi diye haykırdım yerimde ama kimse bunu demedi. demek değilmiş? ne alaka ulan? adam o zamanlarda gözümüzün önünde thea ile alıştırma yapıyordu. hani adamlar uçakla her daim takılıyor da o kadar mı yani? neyse tam vakte bakmak lazım zaten.

.bunu geçtik oliver adam öldürme yemini etmiş de şu bu muhabbetine daldılar yine, kaçıncı kez yapacaklar bunu? üstelik hiç bir hapishane tutamaz beni diyor. e bir sen koy hapse de tutamasın, kaçınca tekrar yakalayıp koyarsın? bu neyin kafası yahu?

.oliver'ı kaç kez tokatladı idi malcom abimiz, şimdi nasıl okun ucunda buldu kendini? ona da ayar oldum. adamı süper olarak gösterdiler. sırf ilgili sezon sonunda şaşıralım diye oliver'ı hastanelik ettiler. hani sonunda bir de bunu yenince kendine güveni gelmişti, oliver gram sarsılmadı. üstüne üstüne gitti sonra da hayatını bağışladı. bu kadar saçmalık için özel çaba gerekir.

.thea'nın triplere de uyuz olmaya başladım. bir hal olduğu belli, sır saklayamıyor. değişmiş kızcağız. yine bunu kaçırıp babasına ulaşmaya çalıştılar. oliver sır saklamak yok diyip yine yalan söyledi. malcom arrow'un kimliği hakkında kızına bir şey söylemedi mi? o konuyu tamamen unuttum. eğer söylemediyse thea yine dellenmeyecek mi? eğer söylediyse bilmemiş gibi davranıyor bu kadar? hani madem davranabiliyor niye eski thea gibi davranmıyor o zaman.

.neyse elli tane soru çıktı bir bölümde, bu dandik bölüm bile akıcıydı. sırf o yüzden kutluyorum abilerimizi yoksa cidden saçmalamaya erken başladılar. sezon sonu nasıl gelecek bakalım.

.felicity de flash'da idi. bölüm sonunda geldi yavrum yazık. bir de onu çıkartırlarsa bu seri nasıl izlenecek bilmiyorum. ha bir de şu birliğin başındaki adam farklı değil miydi? bu gösterdikleri mal kim? bir de onla düşman olduk şimdi ayıkla pirincin taşını.

--- spoiler ---