12 Eylül 2014

h+ the digital series s01e25:

Meta Data

--- spoiler ---

.şimdi ilk hikayemizdeki inançlı ana karakteri ilk denekmiş. neden böyle bir şey yaptılar anlamadım. karıştırdılar hikayeyi, iyi olabilir belki ama amerika hikayesinde kenneth kadını hatırlamadı, o da olmadı pek. insan ilk deneği unutur mu? benzettim mi diyeceğim ama tıpkısının aynısı.

.şili'de bir tesise geliyor bizim mühendis ve yetkili doktor ile hoşbeş ediyorlar. büyük laflar ediyorlar. tanrı'yı falan da karıştırıyorlar. büyük temizlik dediler insanlık tarihi açısından da onu neden söylediler anlamadım. hangi tarihteydik onu da unuttum ya sonra karıştırırlarsa iyice bakarım.

.doktor bir gün insan böyle implanta falan gerek kalmadan kendinden aynı kabiliyetlere sahip olacak diyor. öyle geyik yaptılar işte, ilim bilim bilmektir. ilim kendini bilmektir diyerek bunları aforoz ediyorum.

--- spoiler ---