13 Ağustos 2014

true blood s07e08:

Almost Home

--- spoiler ---

.anasının nikahı diyerek başlayayım söze. bill tedaviye kadar geldi ve kanı istemiyorum dedi. ulan bölüm baştan sona bunun içindi. sonra da kesin saçma sapan bir şey diyecek. diyeceği bu saçmalığı da bir sonraki bölüme bekletmeyi tercih ettiler.

.hadi japon mafyamız işi biliyor, hemen dünyaya duyurmuyor. para kazanma peşindeler iyi güzel de nasıl duyulmasının önüne geçecekler. bir kere eric hastalıktan geri döndü. bu kadarını düşünemiyorlar mı? tedavi olmasına izin vermemeleri gerekirdi, verdilerse bir yere hapsetmeleri gerekirdi. toptan saçmalıyorlar yani. yine de eric'in hayatta kalmasına sevindik tabi ya ona bile tam sevindiremediler bu kadar saçmalık karşısında.

.üstüne sookie kafasına göre takılıyor, gidiyor her şeyi berbat edecek yine dedim de allahtan öyle bir saçmalık yapmadılar. şimdi salak bill'in tripleri ile uğraşacağız. ölse de gitse ne iyi olur.

.hoyt meselesi de karın ağrısı gibi oldu, yok efendim jessica'dan hoşlanıyor yok efendim jason yine kız arkadaşına çakacak mı falan filan? kesin hafızası geri gelecek sezon bitmeden. bunu diyorum artık, bu kadar üstüne vurguladıktan sonra. başka çaresi yok. bırakıp da alaskaya geri giderse çok şaşırırım.

.tara karın ağrısından kurtulduk, bu kadar derdi sadece annesine vakti zamanında babasının elinden kurtarma konusundaki mahcibiyetini açıklamaya çalışması tantanası imiş. ben de bir şey yaptı sandım. sonunda veda edildi ve gitti. bir daha da görmeyiz umarım suratını. o derece sinirliyim bu salak kıza.

--- spoiler ---