17 Temmuz 2014

Under the Dome s02e03:

Force Majeure

--- spoiler ---

.ölenleri geri getirecekler diyorum bu gidişle. gizemli kızcağız vakti zamanında lisede öğrenci imiş. ölmüş mü kalmış mı bilmiyorum ama 1988'deki yaşı ile aynı yaşta duruyor kendisi nerdeyse. bu da kubbenin işleri oluyor ki işlerinden sual olunmaz gibi bir şey artık.

.sinyal almaları ve internete bağlanmaları meselesini pek anlamadım. dışarıya neden bir mesaj yollamadılar onu da anlamadım. ilk bölümlerde devamlı bir dışarı ile bağlantı oluyordu. onu kaybettiler tamamen, sadece anne karakteri junior'a ben ölmedim soruları berbere sor dedi.

.berber de yeni bir tip mi? daha önce gördük mü? şimdi bir sürü işler çevirdi. önce koca jim'i asit yağmurunda bıraktı. sonra fen öğretmenimizi öldürecekti falan derken hapse düştü ve tüm cevapları biliyormuş gibi takılıyor. angie'yi kimin öldürdüğünü biliyor olabilirim dedi. bakalım ne çıkacak.

.diğer tarafta barbie ile julia arasında kara kediler dolanmaya devam ediyor. nüfusun 1/3'ünden kurtulmaları gerekiyor imiş. çoğunluğun hayatta kalması için kimin ölmesi gerektiğine karar verecekler. aslında güzel bir fikir, ne yapılabilir bu konuda diye insan düşünüyor. her iki taraf da haklı ve kubbe cidden sağlam testler yapıyor bu sezon. hayırlısı bakalım.

--- spoiler ---