29 Ocak 2014

supernatural s04e21:

When the Levee Breaks

--- spoiler ---

.kardeş kavgasına döndü olay, ikisinin de niyetleri pek iyi ama şimdi egolar havalarda uçuşuyor gibi oldu. sam'e yaratığa döndün lan diyince olaylar karıştı. aslında orada beklenen replik babamın öldürmeyi söylediği hale geldin olmalıydı. bir de o kadar halisünasyon içinde babaları nasıl görünmedi onu anlayamadım.

.olay bağımlılık tedavisine döndü, bir ıkınma sıkılma derken öyle sürecek sandım. göz yaşları sel oldu tabi ama castiel gelip açtı kapıyı. adam cennette ne yediyse dokunmuş baya bir. bildiğin kötücül melek olmuş gelmiş. acı çekerek her emri yerine getiriyor. anna'yı bile teslim etti daha ne olsun?

.kaçış sürecinde bobby ile karşılaşıyor da beni vuramazsın falan diyor. bobby ile dean aynı yerde uyuyor. kalkınca ulan sam gitmiş kah lan niye demiyor bu abimiz mesela? o sahne biraz saçma olmuş.

.kaçış ve bulunma meselesi, ruby meselesi ve sonraki muhabbetlere diyecek bir şeyim yok. kimsenin geri adım atmasını beklemiyordum zaten. üstelik meleklere güvenmeyen dean, ben seçildim diye kıyameti kıçının üstünde oturup beklemesi de hoş değil.

.lilith son mührü kıracak olan imiş. kendisi lucifer'in tanrı'ya nisbet yaparak yaratılan ilk şeytan imiş. lucifer'in hikayesi buymuş. kıyamet gelince ne olacak tabi onu bilemiyorum. gelmezse düz olaylardan devam etmeleri dizi için yıkım olur. gelirse dünya ortadan kalkarsa da olmaz.

.sammy lucifer falan mı olacak? ya da ruby bunu baştan beri kandırıyor da içine mi kaçacak nedir? lilith zaten bu süreçten sağ çıkmayacağım diyordu. son mühür kendisidir belki ve sam'in onu öldürmesi gerekiyordur.

.ha bir de intikam meselesi tutturuyorlar, arkadaş ne intikamıymış bu. kendileri de dedi. geldi işte cehennemden, abinin intikam için bu kadar seviyorsan uzak dur diyor işte, lafını dinlesene. yok intikam da intikam. dünyayı kurtaracağım falan dese daha mantıklıydı orada.

--- spoiler ---