20 Aralık 2013

grimm s03e08:

Twelve Days of Krampus

--- spoiler ---

.noel babanın negatifi varmış da noel öncesi yaramazlık yapan çocukları kaçırıp kış dönümü bilmem nesinde yiyormuş bunları. en yüksek yerdeki en yüksek ağaca da asıyormuş. bu hikayeleri nerden buluyorlar bilmiyorum da ne bileyim grimm'mimizin süper güç kazanması daha bir ilgi çekici geliyor bizlere.

.ha olay olacak da bunları gösterecekler iyi güzel ama işte her bölüm çözülen polisiye yerine bir kaç bölümlük bir şeyler yapsalar bari. devamlı aynı şeyi tekrar ediyorum da ne yapayım devamlı aynı şeyi izletiyorlar.

.kraliyet tarafında işler gelişecek gibi, o meseleyi devam edilen mesele haline getirdiler iyi güzel de her bölüm bu kadar gıdım gıdım nereye ilerliyoruz ben hala anlamadım. kraliyet ailesini yok etmek isteyen direnişçi kardeşler toplantı yaptı bölümde o kadar.

.sevgili rosaline'mizin noelde depresyona girmesi hali varmış. akrabaları falan ölmüş mü ne olmuş. bir de noel ruhu falan verdiler. aman yarabbim bakalım kaç dizi noele girecek.

--- spoiler ---