24 Aralık 2013

arrow s02e09:

Three Ghosts

--- spoiler ---

.esas kötülük makamına crixus emmiyi oturttular. adamda gri bir tip var belki ama yine de ne bileyim baştan beri o kadar şeyden sonra ölmediği hem belli oldu, hem de oliver sevdiceğini kurtarmadı diye intikam peşine gelmiş. iyi güzel de bir kere oliver'ı seviyor idi kızcağız. hani oliver tercih etmedi, ölümüne sebep oldu iyi güzel de. vuranda da mı kabahat yok yani? 

.ayrıca yüz yılın sorusunu soruyorum. kim öğretti oliver'a bu kadar meziyeti. uzun saçlı halindeki eğitim daha alakasız bir yerde idi. gösterdikleri kadardan kendisi geliştirdi ise yazıklar olsun gerçekten. öyle de süper kahraman olmaz olsun.

.üstüne ekibe katılan elemanı değişik bir süper kahramana ya da kötüye çevirecekler bilemedim. tablosu neyin tablosu? anasının katilini falan aramaktan başka şeylere mi geçmiş bilemedim ama oliver ben buna güvenmediydim demesi için bir işkil bıraktılar ortaya sanki.

.roy oğlanını da süper kahraman yapacaklar gibi. bir bölümde on süper kahraman oldu arkadaş, durdular durdular patladılar da fazla geldi bana. bir çaresini bulup çözecekler herhalde. roy da taytını giyer gecelere akarsa sıçtık iyice.

--- spoiler ---