14 Kasım 2013

the walking dead s04e05:

Internment

--- spoiler ---

.tematik müziği hoş idi, olaylar da pek gergin, pek iyi güzel ama işte sinir edici kısımları da vardı ki bu insanı üzüyor. tamam hörşılı canı gönülden anlıyoruz da üzerine zombi gelirken hala yok görmesinler etmesinler demesini nasıl takdir ile karşılayabiliriz gerçekten bilemiyorum. üzerine uzun uzun da düşünelim ama yapacak bir şey yok. dialoglara bile bir şey demesek yine de yok yani bir türlü içine sinmiyor insanın. bir noktada dalmalıydı.

.hele yok suni teneffüs şeysi delinir diye zombi ile kucak kucağa atlamalar falan neydi? yok artık dedim. bir durum yokken çatır çutur insan yerler. kucağına atlayan insana dokunamaz falan. nasıl güçse bu beyaz sakallı amcadaki, hayretler içinde kaldım.

.son sinir edici kısmı da ilk zombi pörtlediği zaman silah ile hücresinden çıkıyor amcam, kendi elemanı da ölmüş o da çıkıyor arkadan geliyor ve adamın işini bitiyor. oho daha neler? gerginlik olsun da prim yapalım hesabı oldu.

.carl ve rick ilerde komanda mu olacak nedir? milyon tane zombiyi halletiler, ha güzel oldu beğendim de o da odunun kırılacağı bu zamana denk geldi, vay efendim bu carl da nasıl çocukmuş böyle süper maşallah baskısı ile yapılmış bir şey oldu. eski defterlerini kapatmadık, hala sinir oluyoruz kendisine. ergenliği istediği kadar süper kahraman edasında geçsin, küçükken evlat olsa sevilmez idi hala da öyle.

.carol meselesi daryl açısından sıkıntı yaratacak gibi, en yakın insanlardan biriydi, ne olacağı belirsiz ama olaylar bu noktaya gelmeden yine prim hesabı valiyi getirdiler koydular. hani hastalık ile iş bitti ya şimdi vali belası ile uğraşacaklar. bu sezon için bir gelişme bulamadılar. halbuki radyodan ses yakalamışlardı, oralar ile uğraşsalar daha iyi olurdu. hiç bahsi bile geçmedi kaç bölümdür, ben de bunu anlamıyorum. normal bir hadise miydi neydi? kayıt mıydı? canlı mıydı? şaşırmışlar idi. unuttular resmen.

--- spoiler ---