8 Ekim 2013

the vampire diaries s05e01:

I Know What You Did Last Summer

--- spoiler ---

.bölüm ismine gel hehe, silas meselesini biraz geri kalan hiç bir şeyini beğenmedim yeni sezonun. hele yazın hepsi vur patlasın çal oynasın takılmışlar da bütün dramları kışı beklemiş gibi. şaka gibiler cidden. ceremiyi yine öldüremediler, ona zaten ayrıca ayar oluyorum. eleman şimdilik ağır abi, avcı şeklinde taklıyor pek günahı yok ama çok saçma sapan zamanlardan geçti geldi. süzme yani...

.elena, caroline hikayesi de saçma sapan olacak belli oldu. öyle gizemli, babasıyla ilgili bir mesele, kız ne alaka. okul ne alaka? vampir olduklarını biliyorlar bilmiyorlar bir de başımıza üniversite olayları ve partileri falan çıktı anlaşılan. 

.boonie öldüğünü kimseye söylememiş, üzmemek için ettiği yalanlara bak. el yazısını falan nasıl kontrol etmiyorlar ne bileyim el yazısı kullanıyorlar mı? öyle o da pek iyi değil, bu hayalet hali ile dizide tutacaklar anlaşılan, eh kalsın ne diyelim.

.şimdi silas abimizin gücü sadece beyin kontrolü müymüş? vampir denmesinden hoşlanmıyor ama ben ilkim diyor, vampirler benim saçma versiyonlarım diyor. iyi güzel diyor da nasıl stefan görsel ikizi oluyor arkadaş, ben de hecelemesini öğreneceğim neyse artık bu mesele. damon haklı da bir kuralı bir mantığı olmalı. doğa dengelemek için insan halini yarattı diyor iyi de binlerce yıl bekledi yani öyle mi? öyle saçmalıyorlar işte. tek gücü beyin kontrolü ise o da fena, tüm kasabayı kontrol edip ketrın salağını arıyor. neyse derdi artık... bitiremediler bir türlü şu ketrini de görsel ikiz meselesini de...

--- spoiler ---