17 Eylül 2013

dexter s08e11:

Monkey in a Box

--- spoiler ---

.dağ gibi seriyi kötü bir finale ıkına sıkıla getirdiler, zaten sezonun yarısından itibaren bir çalkantılı hal vardı, şimdi elleri titreye titreye yazıyorlar gibi senaryoyu. bu kadar saçma sapan işi daha sonra birilerinin görüp de dexter'ın yakalanması ya da belki kaçak statüsüne geçmesi gibi bir şeye bağlayabilirler idi. bunca zaman zaten arkasında ufak tefek bir sürü iz bırakmıştı. kusursuz cinayet yoktur gibi bir mantık yani, keşke buradan gitseler idi. finalde böyle bir şey beklemek hayal artık.

.geri dönüp saxon'ı öldürecek ve böylece bitirecek gibiler. böyle olursa çok kötü olur, bari yine son bir şans şaşırtmacalı bir final yapsalar bari. neyse ne diyorduk, kırıntılar da kırıntılar. ulan eldiven olmadan vogel odasında her yeri elledi, nasıl oldu da bir tane parmak izi çıkmadı yani? bu kadar mı ustaymış, hem de o kadar kısa zamanda. bilemedim gerçekten, buna hiç gelmeyeceklerdir bile.

.saxon'u önce keklik gibi yakalayıp sonra ben hannah'a aşık oldum o yüzden seni öldürmeyi istemiyorum meselesi de çok kötüydü. üstüne bunu babasının artık bana ihtiyacın yok lafları ile desteklemelerine en kalbi duygularım ile yaralanmış bulundum. babasını bari karıştırmasaydınız. bir kere biz dexter'ı normallerden olduğu için sevmedik ki? neden normalleştiriyosunuz? böyle bir şey olamayacağı falan da aşikardır ya işte iş olsun.

.tüm bunlar yetmez gibi hannah'ın beşinde elway denen arkadaş var idi, dexter'ın yakalanma ihtimali dedektifin şişlenmesi ile ortadan kalktı yani sözün özü adamlar finali dexter'ın hannah ile uzak diyarlara kaçması ya da kalması üzerine kurmuşlar. adam hiç yakalanmayacak diye kurgulamışlar belki. hani şöyle biraz sakince bakınca bunca sezon devamlı yakalanmaktan kaçtı, farklı bir şeyler yapalım demişler ama yedirememişler.

.hele hannah aşkı için bunlar bana fazla geliyor, en mantıklısı oğlu için olan göz yaşları idi. unutulmaz deri yüzen katilin masasında dökmüş idi bu göz yaşlarını... nerden nereye gerçekten, böyle bir final öncesi bölüm beklemiyordum. finalden hiç beklentim yok. deb vuruldu diye planlar iptal olacak ve saxon ile bir son dövüş yapacaklar o kadar. şaşırtırlarsa yine memnun olurum, şaşırtmazlar ise de dexter'dan bir puanımı düşerim hehe. ayaklarını denk alsınlar.

--- spoiler ---