14 Mayıs 2013

once upon a time s01e22:

And Straight on Till Morning

--- spoiler ---

.karışık duygular içinde kaldım. hikayeyi başka bir boyuta taşımaları güzel ama görüntüler baya kötüydü. gemi modellemeleri, çayır çimenler falan hiç olmadığı kadar kötüydü. üstelik mesela peter pan'ın elemanları henry'i arıyor imiş. resmini niye yanında taşımıyorlar da babasının çocukluğunu kaçırıyorlar? pek akla yatmıyor bu durum, şaşırtıcı olalım diye kasmak yüzünden oluyor bu hadise.

.diğer tarafta regina meselesi iyidi, kendini sonunda iyilerin yanında buldu gibi. tabi ne kadar sürer bilemiyorum ama hem aile olma meselesi, hem onun için geri dönmeleri falan hepsi iyidi. bunda da emma'nın gücünü ilk aşamada nasıl düşünmediler diye sonuna kadar söylendim içinden. sonunda emma ulan benim de gücüm var diye olaya el attı. daha güzel yapabilirler idi bu kurtarma meselesini. üstelik emma yapabiliyor ise neden gold yapmak istemedi? o da karakterine ters oldu...

.kancanın durumu da iyice saçma oldu, ilk intikam sonra hayatta kalma sonra da kendinden başkasını düşünme gibi aşamaları bir hamlede geçti. çok saçma geliyor bana gidip anasını ayartıp bir sürü sorun yol açıp da böyle ortalıklarda gezmek. kanca hikayesine hiç ısınmadım ama esas eleman halin getirdiler malesef.

.sonuçta kasaba kurtuldu, belle hafızasını geri aldı, (ki imkansız diyorlar idi, koruyucu ninemiz yapıvermiş bir doz), işler tam iyi gider iken bu peter pan olayına neden geçtiğimizi anlamış bulunduk. büyü düşmanı bu ikili henry'i kaçırdı. ulan şimdi bak düşününce insan sinir oluyor. madem büyü düşmanısın uçan kaçan bir elemanın yanında işiniz ne? herhalde bir açıklamaları mevcuttur, bakalım ne çıkacak. böylelikle sezonumuz sona erdi. üçüncü sezonu çekecekler bildiğim kadarıyla... kader kısmet tabi.

--- spoiler ---