14 Mayıs 2013

Defiance s01e05:

The Serpent's Egg

--- spoiler ---

.bölümü beğendim, çerçeveyi genişlettiler bir kere. dünya cumhuriyeti olayına girer miyiz bilemedim ama güzel şeyler bunlar. bir tarafta yola çıktılar, tedarik için falan diyelim. bir de parayla tren falan mı yapacakları neyse işte. diğer tarafta da bizim kızın geçmişinden meseleler gördük yine.

.seçilmiş kişi olması meselesi de başlı başına dizi konusu olabilir. bu iki konu gelecek vaad ediyor aslında ama yine bir bakıma günlük bölümler ile gidecek gibi duruyor ya da bir öyle bir böyle gidecek bilemedim.

.şu haliyle bunları öğrendik, bu kadar... fazlasına geçemedik. dünya cumhuriyeti büyükelçisi işleri falan karışık zaten. tekrar başlarına bela olacak gibi bıraktılar. kızımız da tam olarak tamamlayamadı gücünü. birini kurban etmesi gerekiyor. tabi adam suçsuz değildi tam kurban sayılır mıydı bilmiyorum ama elini kana bulaması lazım. onu bekliyoruz bakalım.

.son müzikler güzeldi, arada dışardan görüntüler fena değildi. böyle fazla modellemede hatalar yok idi. bundan iyisi can sağlığı diyelim. böyle gitseler yeterli bana.

--- spoiler ---