25 Nisan 2013

continuum s02e01:

Second Chances

--- spoiler ---

.bir bok anlamadım desem üzülürler mi acaba? son iki bölüme yazdıklarıma da baktım. orada da pek bir bok anlamamışım. üstüne o kadar zaman geçti sadece önceki bölümde diye başlattılar. ulan açıklayın biraz doğru düzgün ne olduydu? ne olmuştu falan...

.üstüne salak saçma yine polisiye eklemesi, yine olaylar falan. bir de alec küsmüş gitmiş mi ne olmuş? babası öldüydü, buna ne olduydu ne mesajından bahsediyorlar hiç hatırlamıyorum iyi mi? hatırlasam da bir bok anlamadım.

.kasten kierayı geçmişe yolladığı mı ortaya çıkmış idi? öyle bir şey idi sanki. tamam ne var bunda bu kadar? bir de bölüm sonunda ben bir bok yedim insanlığı da yanımda götüreceğim. bunu sen düzeltebilirsin diyor. alec'e dedi sandım ama kiera'ya yolladı bunu. geçmiş bu kadar olaya nasıl değişmez anlamam mümkün değil.

.bir de bu kadar bilgiyi geçmişe dönmeden mi yüklemiş kieraya? ne olduğu o şekilde bile belirsiz bırakmaları sinir bozucu artık. ne umutlarla izliyorum şu diziyi kendime üzüldüm yeminle.

--- spoiler ---